بریجستون لاستیک های قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه می کند.




بریجستون لاستیک های قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه می کند.

شرکت بریجستون، غول لاستیک سازی، با شرکت Teledyne Brown Engineering همکاری می کند تا تایرهایی را برای وسیله نقلیه قمری خدمه ناسا (LTV) تولید کند تا از اکتشافات آینده در ماه پشتیبانی کند.

یک قرارداد تیمی انحصاری بین بریجستون و Teledyne Brown Engineering برای تهیه تایرهای قمری برای برنامه حضور خودروهای زمینی ناسا (LTV) بر روی ماه امضا شده است.

سازنده لاستیک، تایرهایی را برای خودرو های قمری ارائه می‌کند که می‌توانند روی سطح خشن و پوشیده از سنگ ماه کار حرکت کنند، در حالی که در معرض تغییرات شدید دما و تابش پرتوهای کیهانی قرار می‌گیرند.

برای اطمینان از عملکرد، ایمنی و قابلیت اطمینان، بریجستون در حال حاضر در حال توسعه و ارزیابی استفاده از تایرهای فلزی بدون هوا برای این پروژه است.

شرکت بریجستون یک قرارداد تیمی انحصاری با تیم Teledyne امضا کرده است تا تایرهای قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه کند. این شرکت دانش و تجربه گسترده ای در توسعه لاستیک ها دارد که در طول بیش از 90 سال تاریخ از زمان تأسیس آن در سال 1931، از تکامل حرکت از پایه به بالا حمایت کرده است. این همکاری به صورت بین‌المللی بین شرکت های: Teledyne، نیسان آمریکای شمالی، Sierra Space، Textron و بریجستون می باشد که نشان‌دهنده تعهد قوی به ناسا و تلاش‌های آن برای اکتشاف مناطق ناشناخته قبلی سطح ماه است.

بریجستون که از سال 1931 در صنعت تایر فعالیت می‌کند، برای اینکه ناسا بتواند مناطق دوردست‌تری از ماه را کاوش کند، در سال 2019 شروع به تحقیق در مورد لاستیک‌های یک ماه‌نورد سرنشین دار کرد. در طول سال‌ها، این شرکت به طور مداوم برای تولید لاستیک‌های باکیفیت که فراتر از حد معمول هستند، کار کرده است. برای مثال، بریجستون در نمایشگاه CES چند سال پیش، نمونه اولیه لاستیک‌های بدون هوا/اتصال بی‌سیم برای خودروهای برقی و دوچرخه‌ها را عرضه کرد.

اسکات هال، رئیس بخش سیستم های مهندسی Teledyne، اظهار داشت: "این مشارکت به تقویت بیشتر قدرت تیم ما و ساخت وسیله نقلیه بادوام که محصول همکاری با بریجستون می باشد کمک می کند." "تجربه و شهرت بریجستون بی نظیر است و دارایی فوق العاده ای برای وسیله نقلیه ما در سفر به سطح ماه است."

ماکوتو ایشیاما، مدیر اجرایی توسعه فناوری نسل بعدی، بریجستون، گفت: "این پروژه یک چالش جدید جسورانه برای بشریت است و ما مفتخریم که به تیم Teledyne می‌پیوندیم."

شرکت بریجستون یک تولیدکننده جهانی است که در ساخت لاستیک بر اساس تخصص خود تحرک ایمن و پایدار را ارائه میدهد. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو، حدود 130000 کارمند در سراسر جهان دارد و در بیش از 150 کشور و منطقه در سراسر جهان تجارت می کند. بریجستون مجموعه‌ای از محصولات متنوع از لاستیک‌های درجه یک و راه‌حل‌های پیشرفته با پشتیبانی از فناوری‌های نوآورانه را ارائه می‌دهد که نحوه حرکت، زندگی، کار و تفریح مردم در سراسر جهان را بهبود می‌بخشد.


منبع خبر: https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0